onsdag 25. april 2012

Stua vår !

Tenkte jeg skulle dele litt med dere om hvordan jeg har det hjemme,tar for meg litt av alle rommene.Begynner med stua mi,der er det en blanding av både nytt og gammelt.Har pusset opp en del ting,og har jo mine egne skatter <3

Her er tv-stua vår.

                     
                               Sofa kjøpt på Møbelringen og bordet handlet på loppemarked.










Jeg elsker friske blomster,så det er på bordet hele tiden .


                    
                                     .Tallerkenhylle med inspirasjonsblader og et selvlaget skilt av drivved.





                   Et gammelt vitrineskap jeg fikk av mamma,gjør seg godt i stua med lys og gamle skatter inni.

                   Fikk dette gamle skapet av min bestefar,har malt det grått.Oppe på står den gamle bilen til samboeren min,så det er noen år nå.Synes den gir litt farge i stua og antikk er den jo :)

En brio bil fra 1970 tallet .

Kommer tilbake med noen flere bilder,men det var litt inspirasjon.

Ha en fin kveld ! 

Maria






























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar