mandag 17. september 2012

Lage meg ny sengegavl...

I disse dager hvor jeg holder på å ordne nye soverom til oss,så blir det jo litt forandring på interiøret også.
Jeg skal ordne ny seng til gutten min også skal jeg og Peter få ny seng.Har lyst til å lage en ny sengegavl til meg og peter.
Fant mange fine forslag på google, hva synes dere ?

Her er det brukt 2 paller,gjør seg jo fint .

En gammel dør som har blitt malt....

En sponplate som har blitt trekt med skumgummi og et nydelig stoff....

Et hjemmesnekret.......
                                  Det her blir et vanskelig valg ,må nok sove på det her ;)

                            Ha en strålende mandagskveld.
                                                          
                                                              Klem Maria <3

Bildene er lånt fra google.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar