torsdag 19. april 2012

Hva kan man lage av drivved ?

Tenkte jeg skulle inspirere dere litt med hva jeg lager på mitt lille verksted,bortsett fra å pusse opp gamle møbler.
Er en fan av drivved,og ser etter inspirasjon på nettet.D er så mye fint man kan lage av det,bare fantasien kan slippe seg løs.
Etter at mamma og pappa flyttet på vakre Hvaler,så er jeg der ganske ofte.Og hva finner man der på svaberget ? Jo,masse drivved ;) Og der er jeg en ivrig turgåer, så da fyller jeg opp bilen full.
Liker å ta med meg naturen inn,synes det er fint med det i interiøret.
Her skal dere få se ;)



 Har også lagd noen skilt som jeg har pyntet opp med hjemme på husveggen henger Trinebakken 5,og det er ingen som har så fint skilt som meg ;) Gjør seg på det hvite huset vårt.
Legger ut bilder fra flere ting jeg lager senere.Tenkte jeg skulle avslutte denne dagen med  noen fine bilder fra Hvaler....Kan dere drømme dere bort og lengte etter sommer og sol,eller se for dere en ivrig drivved hamstrer på svaberget ;)

Ha en strålende kveld <3




2 kommentarer: