lørdag 28. april 2012

Maritimt dekket bord

Denne helga har jeg feiret min mammas bursdag, og hun hadde jentefesten hjemme på fantastiske

                                                 HVALER  <3
Hun ville ha et sommerlig og maritimt dekket bord,så da var det bare å finne frem alt vi hadde av maritime gjenstander.
Jeg har noen måker og fisker av keramikk hengenes på husveggen,det var det bare å plukke ned.
Mamma fant noe gammelt fiskegarn,og litt nytt måtte det jo også bli.

Her er det nen bilder av det ferdig dekkede bordet og det ble sommerlig :)
Mamma ble super fornøyd og gjestene likte det de fikk se.






                                          Lengter etter sommer og sol jeg nå :)

                                                                   Maria <3

2 kommentarer:

  1. Superflott dekket bord D:)
    Så fine bilder ifra kjøkkenet ditt i tidligere innlegg.Ser at du også har kabeltrommel som kjøkkenbord. Hva har du brukt til behandling på denne hvilken type beis?
    Har en selv som jeg hadde på stua, men ble i minste laget som spisebord. Så neste blir å flytte den inn på kjøkkenet, der vil den nok passe bedre med tanke på str.Men har ikke behandlet den med noe, så den er veldig grov.Liker ikke så godt ..vanskelig med tanke på rengjøring.
    Takker for hyggelig kommentar inne hos meg, setter pris på D:)
    Ha ei fortsatt fin helg
    klem sissel

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :)
    Den kabeltrommelen på kjøkkenet har jeg pusset godt med pussemaskin,også vasket jeg den godt med grønnsåpe.Beiset den med interiørbeis fra Tyrilin,fargen skumring.
    Når jeg skal rengjøre den,støvsuger jeg dn først også vasker jeg dn med stålull :) Da får jeg bort flekkene .
    Håper dette var til hjelp :) Ha en strålende søndagskveld ;)

    klem Maria

    SvarSlett