lørdag 28. april 2012

Her lages maten i huset !!

Nå er vi kommet til det rommet som kanskje er viktigst for hele familien og det er selvfølgelig kjøkkenet.
Det er jo der vi lager all den gode maten vår, jeg liker veldig godt å lage mat også har jeg ei lita frøken på snart 6 år som elsker å hjelpe til <3

Vi pusset opp kjøkkenet for 3 år siden,det er Ikea kjøkken modell Ståt hvitt.
Har en samboer som satt opp kjøkkenet og gjorde alt på en helg og jeg ble STRÅLENDE fornøyd med resultatet.

                                     Kabeltrommel ? Ja,vi har det som kjøkkenbord ;)
Fant inspirasjon på en annen interiørblogg,og det er så fint.Pusset det ned og jeg skal beise det en av dagene.
Nyt kjøkkenet mitt,for det gjør vi her hjemme.





                                                 Liftgardin og blomsterpotten er fra Princess.

Så var jeg så heldig og fant den fine kua på loppis,perfekt til å ha melk i og det pynter opp.




                     Håper dere alle koser dere på kjøkkenet og nyter maten ;)


                                         Maria <3                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar