onsdag 23. mai 2012

Møbler laget av paller.....

Mange lager møbler av europaller, og nå er det jo perfekt å lage en liten koslig krok på verandaen.
Jeg vurderer å lage en liten krok på plattingen ved inngangen vår.Sitte der og slappe av, og nyte sola.
Fant litt inspirasjon på nettet og vil dele det med dere.




Min favoritt.

        Send meg gjerne bilde hvis dere lager en sånn krok.

                                      Ha en fin kveld!!!!!!!!!!!!!

                                                      Maria <3

3 kommentarer:

  1. Utrolig Nydelig assa :-))))

    SvarSlett
  2. Dån så flott BLOGG!
    Nå vil jeg gjerne få dele det nederste bildet ditt, for jeg vil lage likt :)

    Følger deg videre, dette var GØY!

    ha en fantastisk fin dag <3
    Mona

    SvarSlett
  3. Superfin blogg, mange gode tips og mye fint å se på! :D

    SvarSlett