tirsdag 17. april 2012

Snekring av nytt spisebord.


Hei igjen!
Lenge har jeg hatt lyst til å lage mitt eget spisebord,liker gamle ting vi kan bruke på nytt.
Så nå bestemte jeg meg for å sette igang,også siden jeg fikk solgt mitt gamle bord.Da måtte det jo noe nytt inn i stua.Når vi kjøpte huset,fikk vi med masse gamle materialer på uthuset.Der ville jeg se om jeg fant noe jeg kunne bruke,og det gjorde jeg.
Jeg fant to gamle bukker og mye gamle planker .På noen av de gamle plankene var trygt hvor de kom fra,og de var jo spennende siden det stod Fredrikstad Mekaniske verksted.Noen hadde også NO 2830,og noen andre bokstaver.Morsomt med noe gammelt og som har historie bak seg.



Her er bilder fra hvordan bordet så ut etter at jeg fikk samlet sammen de materialene jeg trengte.Så var det bare å sette igang med å pusse det ned og male det slik jeg vil ha det.Etter mye pussing og mye jobbing med bordet så ble resultatet sånn.

Og jeg er strålende fornøyd ;))))))))

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk ;) Dette er jeg veldig fornøyd med ja ;)
      Klem

      Slett
  2. Suuuperfint! Går selv med tanken på å "pusse" opp spisestuen min, hadde nemlig noe slikt i tankene...

    SvarSlett