lørdag 21. april 2012

Hva gjør man en lørdagskveld ?

Hei på dere !
En rolig lørdagskveld i heimen,ungene sover og gubben ser på fotball ;) Jeg klør i fingrene etter å gjøre noe kreativt. Ser ut og tenker at litt hagearbeid er lokkende.
Så lenge vi har bodd her har jeg slitt med at kattene gjør fra seg i blomsterbeddene mine,ingen ting er værre enn i finne dritt mens man holder på å luke . Har prøvd alt man kan kjøpe , men ingen ting virker. Men denne sommeren vil jeg har blomsterbedd uten .....

Som dere vet så er jeg en del på Hvaler,Vikerhavna og var ute og tuslet meg en tur da jeg fikk se noe som var både dekorativt og som gjør at kattene i gjør fra seg i blomsterbeddene.
Noen hadde lagt blåskjell rundt blomstene og i hele beddet.D var så fint,så da tok jeg søpleposen fatt og på svaberget bar det igjen.Fikk fylt opp posen og hjem til Trinebakken.
Nå har jeg luket rundt blomstene og lagt blåskjell rundt rosene mine og staudene.D ble så fint og nå kommer ikke kattene ;)
Jeg er så fornøyd,så ville bare gi dere et lite tips som er gratis og som virkelig pynter opp hagen.Får man en litt sommerlig følelse og at man er nærmere vannet.
Elsker lukten av sjø og sommer <3
Gir dere et lite bilde her så kan dere se selv.



Ha en fin lørdag !!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar