onsdag 2. mai 2012

Velkommen inn.....

I vinter så var vi litt uheldige,vi fikk vannlekkasje på vannledningen i hagen.Så omtrent hele hagen måtte graves opp,og vi måtte fjerne en del av det nydelige stakitt gjerdet mitt.
Men men sånn er det,og nå kan vi endelig begynne å gjøre det pent igjen.Til helga skal vi få opp nytt stakitt gjerde, Peter (samboeren min) driver og ordner det klart nå om dagen.Så da kommer det til å bli bra.

Snakk om å gjøre det pent igjen,jeg satt å fikk litt inspirasjon i en hagebok igår og der fant jeg mye jeg vil gjøre i hagen.
Vi har jo en svart smijernsport inn til huset vårt med ei krone i gull på,og den kunne jo trengt litt pynt...
Da tok jeg turen til en lokal gartner og fikk kjøpt meg en fin kurv kasse,egentlig ei verandakasse.
Men jeg bruker den på porten med 2 nydelige blå blomster,det ble sommerlig og jeg synes det ble hjemme koslig.

Velkommen inn alle sammen <3








                                                                     Maria <3

                                                            

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar