onsdag 2. mai 2012

God natt og drøm søtt .....

Ja,jeg tenkte jeg skulle avslutte denne dagen med å legge ut bilder fra soverommet vårt.
Det er ikke så stort, akkurat passe til oss.
Ville ha litt mer farge der,også har jeg beiset senga vår med interiørbeis i fargen grå.
Det skiller seg kanskje litt ut fra de andre rommene som har veldig lyse farger,men fint med litt liv og kontraster.

Mye fra soverommet er fra Ikea,og noe fra Kremmerhuset.
Har en liten favoritt på kommoden min ;)

Dette hvite sengeteppet har jeg arvet av farmor,fint og det varmer godt.





Min lille buddah .

Maria <3 Peter
                Håper dere har hatt en fantastisk dag,for det har jeg.Nyt hver eneste dag, det gjør jeg <3

                                                                       Maria <3


 Nå har jeg registrert meg på <a href="http://bloggurat.net/minblogg/registrere/f16704b8f584b3bdb2f42baf3ebc2e448b452846">Bloggurat</a>.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar