torsdag 28. februar 2013

Roma ...


Roma Italias hovedstad ,men også en utrolig romantisk by.
Var så heldig å få besøke den byen i november ifjor.
Det er en by som gir deg alt du vil ha på en storby ferie, koselige smågater med små resturanter.
Hyggelige mennesker og deilig mat.
Også for å ikke snakke om alt det fine man kan se av gamle historiske bygninger.Spansketrappen, Colosseum,Pantheon og Peterskirken er bare noe av de.
Vi er jo også opptatt av fotball her hjemme så vi fikk med oss en fotballkamp, Roma og selveste Totti ;)

Blir helt målløs av å se dette her, jeg var helt stiv i nakken.
Hvis ikke dere har vært i roma så må dere dra dit, en liten kjærlighets helg med en dere er glad i <3
Jeg planlegger en ny tur, bare meg og kjæresten min.
Dette er blitt min favoritt by.

Her kommer noen flere bilder dere kan se.





Klem Maria <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar