lørdag 19. mai 2012

Søderhamn...

Sitter her og slapper av mens jeg ser på Fredrikstad gutta på tv. Og mens jeg titter litt på nettet så fant jeg  en utrolig fin sofa som har kommet på Ikea nå. Ble nesten forelska her merker jeg,den hadde passet perfekt i tv stua vår i 2 etasje. Og jeg tror jeg fikk med gubben på det også ;)
Er bare litt usikker på om jeg vil ha en 3 seter eller 2 sjeselonger ?
Synes det hadde vært fint med 2 sjeselonger og et  lite bord imellom.

Den heter Søderhamn og er fargen isblå, akkurat sånn jeg vil ha der oppe.

                                      

Spennende at Ikea får inn nytt også,synes det lenge har vært de samme sofanene en stund.
Nå har jeg fått noe å lure på, må nok ta litt mål og se hvem som passer.

Håper dere nyter helga og koser dere <3

                                                               Maria <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar