lørdag 26. mai 2012

Pinsekos....

Denne helga er det pinse helga og en ekstra fridag for familien <3
Det skal nytes fullt ut og vi skal bare kose oss.
Her i Fredrikstad nå  så er det Fredrikstad cup,Norges største håndball cup. Jeg har jo spilt håndball i mange år og husker at denne var favoritt cupen.Idag tok vi turen på cupen og heiet på tante barnet mitt.Merket at med en gang jeg kom dit, så fikk jeg den følelsen igjen..Ååååå,cup er herlig ;)
Kost at familien var der i dag.

Heiagjengen er klar ;)


Maja koser seg i vogna <3

Cir.Cuz har konsert for ungene ;)

                                  Det er deilig med pinse nå, imorgen drar vi på Hvaler og skal kose oss der <3
                                  Ha fortsatt en kos pins dere også <3

                                                                 Klem Maria <3

3 kommentarer:

  1. hei! så koselig blogg du har, fine bilder :) ta gjerne en titt innom hos oss :) Gunhild

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Skal jeg ta meg en titt hos dere. Elsker å lese blogger . Klem

      Slett
    2. Tusen takk for det :) Skal jeg ta meg en titt hos dere. Elsker å lese blogger . Klem

      Slett