tirsdag 8. mai 2012

Lykke......

Idag har vært en fin dag, var en liten tur i byen mens bilen fikk seg en vask.Tok meg en tur innom Kremmerhuset og der fant jeg en knall fin kurv til å henge på veggen ute.Med en lavendel fint plassert oppe i, ble det fint ved inngangen.

Nå sitter jeg her mens regnet drypper på vinduet og koser meg med Limonade fra Kremmerhuset og et nytt Bolig pluss som kom i posten idag,en perfekt kveld...
Kos dere alle sammen..





                                                               Maria <3

2 kommentarer:

  1. Den var jo superflott! Jeg gleder meg til å fylle terrassen med flotte blomster og kurver! ;) Det er lykke! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så mye fint til å fylle terrassen med,blomster og kurver..;) Vi har en nydelig tid i møte nå ;)

      Slett