tirsdag 1. mai 2012

Ei vakker lita prinsesse ...

Som dere vet så har jeg 3 fantastiske barn ,og den minste lille prinsessa mi som nå er 8 mnd er et lite sjarmtroll.
Ho er alltid blid og fornøyd,og elsker oppmerksomhet.
Så jeg tok henne med til ei venninne som er utrolig flink til å ta bilder.Legger ut blogg adr hennes så kan dere sjekke ut siden hennes.
lykkefangeren.blogspot.com/
 
Og gjett om de ble fine?
Ja,de gjorde meg helt stum ;) Her skal dere få se selv.

                                     Mitt lille vakre sjarmtroll <3 







                                    Dette blir nok noen fine bilder på veggen,gleder meg til å få de opp <3

                   Idag skal vi nyte en fri dag hele familien i et strålende solskinnsvær :)



                                                                  Maria <3
lykkefangeren.blogspot.com/
Husk å sjekk ut bloggen til fotografen her,hun tar veldig fine bilder .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar