fredag 4. mai 2012

Drømmer...

Hei igjen ;)
Nå sitter jeg her i sofan og drømmer meg bort.Bare jeg som ikke sover her hjemme, og da benytter jeg sjangsen til å nyte stillheten og drømme om ferien som begynner å nærme seg.
Bare 39 dager igjen, og  jeg har begynt nedtelling jeg nå.

12 juni pakker vi koffertene og reiser til Mallorca, nærmere bestemt til Alcudia. Jeg har vært der en gang før,men det 26 år siden. Så det har nok skjedd mye siden den gang.
Ser på bilder av hotellet og av stranda, kunne ønske vi dro imorgen.
D ser helt fantastisk ut, jeg gleder meg til å kose meg med familien og bare slappe av.
Skal jo selvfølgelig få litt sol på kroppen, eller mye ;)
Her er hotellet vi skal tilbringe ferien på.

Sunwing hotell.


Ligge i vannet og la sola steke på kroppen, mens ungene graver i sanden og spiller fotball.

Å, det blir helt nydelig.



Lurer på om jeg finner noen brukt butikker her nede ? 
Må vel leie meg et privat fly hjem ;)  Sikkert mange fine skatter på Alcudia også.

Nå skal jeg drømme meg bort, så ha en strålende kveld .

 God natta godt folk <3

                                                                 Maria <3

4 kommentarer:

  1. Hei, disse bildene virker kjent:)) Jeg elsker Mallorca og spesielt Alcudia!! Vi skal dit dette året også, nærmere bestemt 3.juli og jeg teller timer til avreise:)) Det hotellet dere skal bo på har jeg aldri vært på men det ser jo veldig fint ut! Og stranden....sukk og smelt:)) Vi har bodd og skal bo på Botel Alcudiamar, det hotellet som ligger på en halvøy-utstikker fra sentrum....det blir så bra:)) Kos dere masse!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja,nå er det ikke lenge igjen.Nedtellingen har begynt her hjemme nå.Håper det er så bra som alle sier det er.Dere får kose dere masse også, og nyte ferien.Håper dere får en utrolig tur ;) Klem

      Slett
  2. Hoihoi, jeg reiser hit i morgen tidlig - og gjett om jeg gleder meg!! Vi skal på familietur (besteforeldre, foreldre, onkler og tanter osv...) De har allerede kommet ned og er stoooorfornøyd! ;)

    *reisefeber*
    Goooood tur!


    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koslig med en skikkelig familie tur,håper dere har det fint :) Og at dere har fint vær.Send meg gjerne noen tips om steder man børbesøke eller det er noe spesielt vi bør gjøre der nede ;)
      Klem

      Slett