søndag 15. april 2012

Endelig er bloggen oppe og går,det tar sin tid.Men nå skal jeg virkelig få satt igang med det jeg har ventet på.Etter å ha lest mange blogger ,mest interiørblogger så skal jeg få visst frem litt hva jeg liker å gjøre og mine hobbyer.
Det blir nok skrevet mest om interiør og oppussing av gamle møbler,men vil nok skrive litt om familien min også.
Jeg er så heldig og ha en fantastisk samboer som er fra Sverige ;) fikk lurt han til å bli her i Norge.Han flyttet hit for å spille innebandy,men måtte nok bli her.Vi har 3 skjønne barn på 6 år, 5 år og ei lita tulle på snart 8 mnd.
Er hjemme i fødselspermisjon nå,og nyter hver enest dag.
Den lille familien vår bor i en enebolig på Kråkerøy,og jeg er så heldig å har mitt eget lille verksted i uthuset vårt.Der pusser jeg opp gamle møbler og lager litt forskjellig.Vil dele en  del med dere,så det vil bli lagt ut en del bilder.
Min store hobby er loppis og brukt butikker,det er så mye fint å finne der.
Min stil er nok litt shabby chic,men litt industrielt også.Jeg liker å finne min egen stil,blander både nytt og gammelt. Finner inspirasjon fra interiørblader og andre bloggere.
Så håper dere vil følge meg og kanskje dere finner inspirasjon fra meg.
<3<3<3




2 kommentarer:

  1. Så spennende! Velkommen til bloggverdenen :)

    Hilsen Stine

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :) spennende å endelig være igang. Fin blogg du har :)

    SvarSlett